Molnár István írta:
> Van egy parancsom:
> # mysqldump --ssl -u backup -p****** -h localhost -B mysql
> --create-option --add-drop-table -c -F -e
> Erre:
> mysqldump: Got error: 2026: SSL connection error when trying to connect
> a válasz.
>
> A my.cnf, ide vágó része:
> [mysqld]
> ssl-ca                  = /etc/apache2/ssl/cacert.pem
> ssl-cert                = /etc/apache2/ssl/newcert.pem
> ssl-key                 = /etc/apache2/ssl/newkey.pem
> [...]
Az archívum kedvéért:
Megtaláltam, mi a gond ez bizony bug a mysqldumpban. Ha a szerver ssl
titkosítással várja a csatlakozásokat, nem lehet neki azt mondani, hogy
localhost-on a nélkül is lehessen csatlakozni, így azonban a mysqldump
nem képes localhoston csatlakozni, azonban távolról hívva, működik,
tehát mentőserverről dumpolhatóak az adatbázisok.
Jelen esetben a --port 3306 kapcsoló sem segít (valószínűleg - szerintem
- a socketen való csatlakozással lehet a gond)