-----Eredeti üzenet-----
Feladó: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] Meghatalmazó Andras HORVATH
Küldve: 2007. augusztus 29. 15:21
Címzett: linux@mlf.linux.rulez.org
Tárgy: Re: fura lassulas

Gabor Gombas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ez esetben en a tobbiek tippjevel ellentetben en a famd strace-elesere
> szavaznek. Esetleg blktrace, az biztosan megmondja, hogy ki generalja az
> I/O-t, csak gyozd elemezni.

Volt valami bug, ahol a famd (ami ugye egy file valtozas monitorozo
micsodacska) hibauzenetet adott, ami bekerult a .xsession-errors-ba.
Miutan ez a $HOME-ban lakik, a famd alapbol monitorozza -- igy megorult,
hogy van egy valtozott file, erre adott egy ujabb hibauzenetet, ami
bekerult ugyanoda. :-)

YMMV, nezz korul a .xsession-errors-ban. Mar nem emlekszem, mi tortent,
hogy ne legyen ilyenem; ha minden igaz, meg dapperem volt, amikor ezt
lattam, es a feisty meg nem csinalja (mert nincs is famd-m :).

raas
--
Those who say it cannot be done should not interrupt the person doing it.
                                                   -- Chinese proverb