On Mon, 3 Sep 2007 23:07:57 +0200
Vastagh Norbert <[EMAIL PROTECTED]> <linux@mlf.linux.rulez.org>
wrote:

> Pl. most itt php5-curl. Az Etch-ben lévő curl bugos és lassú, és
> ahhoz, hogy lecseréljem, fordítanom kell curl-t, php-t, meg még ki
> tudja majd mi minden mást...
> A jövő héten meg a mysql lesz régi, aztán a nemtudommi, és a végén
> forrásból lesz telepítve az egész rendszer, csak utána valaki tartsa
> frissen-rendben ;-))
>
> Nem tudom, melyikkel teszek kersztbe jobban magamnak: ha átállok
> testing-re, vagy ha belemegyek a forrásból fordítgatós dologba...

Attól függ, mennyi az, ami mindenképpen backportolandó. Egy időben (még
woody időszakban) csináltam, hogy a testingből lehúztam a
forráscsomagot (deb-src  a testingre mutatott), és debuild, amikor
mindenképpen kellett az újabb funkció. De ha már nagyon előrehaladt a
testing, akkor túl sok a build-dep, és ez a megoldás nehézzé válik.

--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'