hello,
Ezzel mar en is szivtam, az a taktika, hogy bootolas kozben ctl+alt+del. A
masodik boot utan mindig jo. Neheziti a problema felderiteset, hogy ket gepen
is hasznalom, mindketto debian testing, 2.6.21.5 kernellel, az egyik egy
laptop, a masik egy asztali gep. Az asztali gep mindig elsore megtalalja
mindharom ttyUSBX-et a laptop sohasem :)

udv,
--
Zoltan Zidarics programmer
PTE University Pecs, Hungary