Alkalmam volt bekonfigolni xorg-ot Ubuntu alatt HDTV-re (HDMI RULEZ!),
konkretan Sharp 52" meretu cuccra, felbontas nagyon is megfelel, de
aljat, tetejet, ket oldalat nem latom a kepernyonm, csak ha a tv-n
bekapcsolom az Underscant, vagyis osszehuzza es ugy jo, de nem az
igazi, mivel nem elesek a fontok, egyszeruen csunya!

Neten talaltam Modeline-t azt adtam be neki, de a jelenseg maradt ez.

Van vkinek tapasztalata ezekkel a HDTV-kel? Van eszkoz amivel be tudom
kalibralni? Van eszkoz amivel az ertekeket ki tudom nyerni a tv-bol a
kartyan keresztul?

Valkai Jozsef