On Wed, Sep 19, 2007 at 10:47:12PM +0300, Andras Mantia wrote:
> Amiket kiprobaltam az en gepemen, amin ugye nem mukodik, es nem vezetett
> eredmenyre:
> - firewall kikapcsolasa;
> - MTU csokkentese a ppp0 interface-n. Alapbol 1500, probaltam 1492, 1400
> es kisebbeket. Egy ido utan mar a USER-re se jott valasz. Nagyobb ertek
> se segitett;
> - tcp_syncookies es tcp_ecn modsitasa "echo"-val (/proc alatt)
> - --clamp-mss-to-pmtu hozzadasa az iptables szabalyokhoz
> - tcpdump a 110-es portra. Lasd a jo es a rossz esetben az eredmenyt:

Esetleg meg tcp ECN vagy tcp window scaling? /proc/sys/net/ipv4/tcp_ecn es
/proc/sys/net/ipv4/tcp_window_scaling file-okba lehet 1 vagy 0 erteket irni
ehhez, nekem volt par hely ahol ez segitett, ecn-nel volt neha gond
bizonyos rendszerekkel valo kommunikacio soran (altalaban adott gep elotti
fw alt hadilabon ezzel)

--
- Gábor