Feladó: SZABO Zsolt <[EMAIL PROTECTED]>

> A kernel.org szerint a 2.6.22.9 a legutobbi stabil verzio... tudtok
> esetleg olyan nem kivanatos mukodesrol, ami miatt nem javasoljatok
> ezt
> szerverbe (es akkor melyik a legutobbi, amit még erdemes leforditani)

A fordítással nagyon  vigyázz. A 22.4-es konfigját másoltam át a 22.9-be,
make oldconfig.

1. A 22.4-es nem volt SMP kernel, a 22.9 az lett.
2. A 22.4-ben a SATA diszk sda volt, a 22.9-ben hda lett.
3. A hang nem működik. (Nem szerverben próbáltam.) Még nem jöttem rá,
     miért.

Eddig ennyit vettem észre, aztán gyorsan visszabootoltam a 22.4-et.
A 2.6.22-es kernelek minden verzióváltásával gond van. Ez eddig
ismeretlen volt.

Üdv:
        GyL