Sziasztok!

A kovetkezo problema lenne:
Van egy belso halozat, ahol mindenki imap-al olvasgatja a leveleit
(Mondjuk ez nem annyira fontos). Viszont azt szeretnek, hogyha
elkuldenek egy levelet, az is bekeruljon a sent mappa-ba.

En ket dologra gondoltam. Az egyik, hogy talan a klienst (outlook) ra
lehet beszelni valahogy, hogy a kimeno levelek is oda keruljenek. A
masik, amire gondoltam, hogy az ugyanazon a gepen levo smtp-n keresztul
kuldik ki a leveleket, ami valahogy beteszi a kimenoket a postafiokukba.

Ha csak a masodik lehetoseg all, akkor merrefele kellene keresnem, hogy
ezt megoldjam? Illetve, ha van valami mas lehetoseg azt is szivesen
veszem. Elore is koszi.

--
Ámon Tamás
http://linkfelho.amon.hu