On Tue, 16 Oct 2007, "Gyimesi László" wrote:

>  Amikor programot írsz
>
> 1. algoritmust gyártasz a fejedben
> 2. leírod egy programnyelven.
>
> Nagyon nem mindegy, hogy mennyit kell küzdeni a nyelv szintaxisával.
> Pláne, ha mindkettőt egyszerre tanulod. A bash meg a Basic jól
> megnehezíti az algoritmusírást.  A C-ben sokkal több mindent le lehet

Sajat tapasztalatom: ha tul szabad a nyelv (v.o.: alkalmas valos feladatok
megoldasara), akkor nem kenyszeriti ki a tanulobol az elso pont alapos
elvegzeset. Mert meg tudja csinalni mas nyelven.

En most ket verziot tartok jonak programozni tanulni:
-kb 1 ev pascal, majd C
-python, eleinte szigoruan oo nelkul.

Aztan ki (kellene) derulni, hogy a paciensnek az awk, a C vagy a java
lesz-e a jobb. Vagy a fortran :)

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day