Sziasztok,

Volt egy sarge, lett belole etch. Az upgrade ota (4.0->5.0) viszont
valamilyen karakterkodolasi hiba lepett fel, mert minden o" es u" betu
helyere kerdojelet dob az osszes bongeszo. Szetgugliztam az arcom
mindenfele atmeneti es permanens beallitast is alkalmaztam hogy
valtoztassa meg a karakterkeszletet, fogja vegre fel hogy latin2 az nem
utf8 es forditva, de makacs nagyon :(

Lehet erre valami gyogyirt latni a nagyerdemutol?
Egyetlen amit nem (mertem) probalni meg, hogy ujraimportalom a tablakat.
Valamelyik forumon azt mondtak talan ez segit. Hm?

Koszi,
ByeZ,
WaS