GTK-PERL-ben farigcsalok egy kis alkalmazast.
Egyik resze egy kepnezo.
Van egy GTKWindow, abban egy GTKImage.

A $pixbuf-ban eloall a kep, ezutan akkorara kicsinyitem,
hogy beferjen az ablakba, es megjelenitem:

$pixbuf = $pixbuf->scale_simple($window->get_size, 'GDK_INTERP_NEAREST');
$image->set_from_pixbuf($pixbuf);

Eddig jo.
Ha megfogom az ablak sarkat es megnagyitom, a kovetkezo kep
kitolti a nagyobb keretet.
(Kesobb majd ropteben at is meretezem az aktualis kepet.)
Szuper!

Na de!
Kicsinyiteni mar nem lehet az ablakot. :-(
A GTKImage merete adott, ennel kisebbre nem lehet venni az ablakot.
Nem talaltam meg olyan signalt, ami ilyen esetben beutne,
hogy lenne alkalmam zsugoritani a kepet.

Pedig egy csomo kepnezo programot irtak GTK-ban, ami ettol nem jon zavarba.

Van valakinek otlete?

kissg