Gabor HALASZ wrote:

> man mount
>
> Note  that  the  filesystem mount options will remain the same as those
> on the original mount point, and cannot be changed by passing the -o
> option along with --bind/--rbind.

Ott a pont. Azert valami warningot igazan kiirhatna, es a `mount`-ban es
az mtabban ugyanakkor szerepel az ro... /proc/mounts-ban viszont mar nem...

Ezek szerint nem lehet megoldani, hogy ugyanaz a fajlrendszer az egyik
helyen rw, a masikon ro legyen? Ami azert megdobbento, mert nem tartok
elkepzelhetetlennek olyan szituaciot, ahol erre van szukseg. Hogy
Linux-szal valamit nem lehet megcsinalni? Ki hallott mar ilyet??

Lattam valami FUSE daemont az iment, ami pont ezt tudta... ;-)

--
cc