>csinál. Nagyjából értem is, de még mindig fenn áll az a hiba, hogy
>bizonyos külső szolgáltatásokat nem lehet elérni.

>A szerver gond nélkül routolja a netet a belső hálóra, de néhány
>szolgáltatás időtúllépés miatt elérhetetlen. Ilyen például a külső
>POP3, SMTP szolgáltatás, illetve a https:// oldalak. A szerveren Squid

Szia,

ha jol latom ezek a szabalyok hianyoznak neked:

-A PREROUTING -i ppp0 -p tcp -m tcp --dport 25
-j DNAT --to-destination CEL_IP1
-A PREROUTING -i ppp0 -p tcp -m tcp --dport 110
-j DNAT --to-destination CEL_IP2
-A PREROUTING -i ppp0 -p tcp -m tcp --dport 443
-j DNAT --to-destination CEL_IP3
-A FORWARD -i ppp0 -d CEL_IP1 -p tcp -m tcp
--dport 25 -j ACCEPT
-A FORWARD -i ppp0 -d CEL_IP2 -p tcp -m tcp
--dport 110 -j ACCEPT
-A FORWARD -i ppp0 -d CEL_IP3 -p tcp -m tcp
--dport 443 -j ACCEPT

es igy tovabb...

zoli