On Tue, 4 Dec 2007 [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Tegyél mindenhova postfix-et vagy olyat amit rendesen be is tudsz
> konfigurálni.

Postfix-el már vannak tapasztalataim, de úgy gondolom, hogy a vázolt
felállás már nem új, így a többi MTA-val is össze lehet hozni ill. ezek
nagy részéhez még leírás is található.
Egyrészt a tapasztaltabbakat akartam megkérdezni hogy kinek mivel megy,
másrészt ha esetleg mégis kérdés merülne fel a megvalósítás közben, akkor
legalább legyen, akinek sejtése van az összeállításról ;-)

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar