On Tue, Dec 18, 2007 at 11:28:14AM +0100, Szládovics Péter wrote:

> Clipboardon bármi lehet, bármilyen sorrendben, amiből azt vágsz ki, és
> azt illesztesz be, amit nem szégyellsz.

Te mirol beszelsz? Jelold ki a jelszot, amit ki akarsz vagni es be
akarsz illeszteni, majd egy masik ablakban add ki az "xsel" parancsot -
voila, kiirta a jelszot. Ha nem az egeret hasznalod, hanem a terminal
ill. a browser Edit/Cut&Paste menujet, akkor "xsel -b" kell. Namost
SZVSZ nem tul bonyolult olyan sniffert irni, ami a billenytyuzet es az
eger mellett a Primary, Secondary ill. a Clipboard selection valtozasait
is folyamatosan logolja...

(Van egy olyan gyanum, hogy te Clipboard alatt egy masik OS hasonlo nevu
izejere gondosz, de ez itt a Linux lista...)

> De ez már erősen flambe hajlik - IMHO

Szerintem pedig teljesen alapveto security ismeret, hogy ha nem a
labtorlo alatt hagyod a kulcsot hanem inkabb az ajtofelfa tetejen, attol
meg nem leszel nagyobb biztonsagban.

Gabor