On Tue, Dec 18, 2007 at 01:08:04PM +0100, Szládovics Péter wrote:

> Egy teljesen általános weboldal karaktereit sorban ki lehet jelölgetni,
> és egyesével beilleszteni a megfelelő helyre. Nem kell sorrendben, és
> közben még ki lehet jelölgetni más karaktereket is, amiket nem használsz
> fel, ill. máshová illeszted be.
> Abból hámozz ki bármit. _Erről_ beszélek.

Nincs kepzeloerod. Par perc google utan:
http://pure.rednoize.com/movelogger

Irj egy hasonlot C-ben, kapcsold ossze egy keyloggerrel + a selection
bufferek logolasaval, es kesz. A visszajatszas megirasa csak annyibol
maceras, hogy nem tudod, hol voltak a felvetel idejen az input boxok,
ezert kell nemi heurisztika, hogy kitalald. Szerintem egy lelkes
egyetemista egy het alatt siman osszehozhat egy hasznalhato
record/replay cuccot. Valoszinuleg vannak erre kesz utility-k is, csak
azok jo esellyel a kepernyo-tartalmat is el akarjak menteni, ami tul sok
adat ilyen celra.

Szoval nem hiaba mondjak allandoan, hogy a "security through obscurity"
nem segit. Ha _te_ be tudod irni a jelszot, akkor azt a gep le tudja
lopni.

Gabor

u.i. es ez meg mindig a nehez es korulmenyes modszer, amikor nem nyulunk
bele a browser-be