Hello!
Letölthető az "Egy elképzelt hálózat összeállítása a Debian
GNU/Linux Etch verziójának segítségével" könyv nyomtatható
változata.

Sikerült megírnom mindazt, amit eredetileg terveztem, így
letölthetővé teszem az első nyomtatható változatot. Az esetleges
hibajavítások természetesen éppúgy bele fognak kerülni, miként az
esetleges bővítések is.

Úgy döntöttem, hogy nem kérek pénzt a letölthető változatért, de
úgy gondolom, hogy az adományozás egy nagyszerű módja, hogy
kimutasd elismerésed és megbecsülésed, valamint ösztönözz a
további munkára. Kérlek, hogy annyit még segíts, hogy az
átutaláskor (befizetéskor) tüntesd fel, hogy mely rész volt
számodra a leghasznosabb. Így lehetőségem nyílik annak
felmérésére, hogy az anyag mely részére fordítsak több figyelmet,
mit bővítsek, miről írjak részletesebben. Természetesen
e-mail-ben is elküldheted számomra ezen információkat. A
számlaszámom megtalálható a könyv 8. oldalán.

A támogatók nevei a weboldalon feltüntetésre kerülnek. Ha
valamiért nem szeretnél ott megjelenni, akkor kérlek, jelezd ezt
nekem a könyv elején található e-mail címen.

És a link, ahonnan le lehet tölteni:
http://www.mithrandir.hu/hu/konyvek_publikaciok.html

Kellemes karácsonyt!

--