Ruzsinszky Attila irta:
 > Én legutóbb TP-Link-es PCI-s kártyát vettem 3kFt körül
 > (54M-ás).
 > Atheros/madwifi-s. AP-t csinálok belőle.
 > SuSE 10.3 alatt is kellett hozzá a SuSE-s madwifi-s kernel
 > driver (nincs benne a default SuSE disztribben).
 >
 > AP még nem megy, de driver menni látszik, scanning már megy,
 > Link LED pislog.

Pontos eszkoz tipusod van? TP-Link...? :O
Tobbieket is kerdezem, hogy kinek miyen tapasztalata van wifi-s
kartyakkal.
Olyat keresek, ami tuti megy linux alatt.
Neztem hogy fedora latt is vannak linuxos wireless driverek (a
kernelhez), csak auzt nem tudom hogy pontosan azokhoz milyen
eszkoz (pontos tipus) tartozik.

Gabor