hello,

Ezzel a dátummal: Thursday 20 December 2007 02.45.23 SZABO Zsolt ezt írta:
> Mennyire mukodnek ezek gondtalanul linux alatt (2.6.x kernel)? Van
> esetleg valakinek negativ tapasztalata (gyarto, tipus, kernel)?
en tobb mint egy eve hasznalok ilyent. Samsung 120G mobil hdd van benne.
Ha jol emlekszem 2.6.17 korul vettem, most 2.6.22.5 van fenn es semmi gond
nincs vele.

Nehany dolog amire erdemes odafigyelni:
- nem mindegy melyik usb-be dugod (USB2, USB1 kb 10x sebessegkulonbseg)
- ha a boot soran nem csatolod fel automatikusan, hanem csak ha szukseged van
ra, akkor nem vegez ellenorzest, hogy kell-e fsck-t inditani (legalabbis
nalam, debian testing, lehet, hogy van ra kapcsolo). Ezert neha ra kell
engedni egy fsck-t.
- mindenkeppen mobil hdd-t tegyel bele, mert akkor nem kell ket usb-t
elhasznalni a csatlakozashoz (egyik az adat+tap, a amasik az extra tap).

 --
 udv,