hali!

Eddig volt egy jol mukodo dfs megosztasom Redhat EL4 vagy 5 vagy vmi
hasonlon.

Lecsereltem CentOS 5-re, azota nem mukodik jol, ugyanaz a megosztas.

A jelenseg pl.: w:\windows\windows\bla\salala .

Linuxon felmappelve meg nem probaltam. A legerdekesebb, hogy nem jon
elo mindig es nem minden konyvtarnal, igazabol semmihez nem birtam
kotni.

Tehat belemegyek egy konyvtarba, abban a konyvtarba megkapom az elozo
konyvtar strukturajat, es abban tudok tovabbmenni. Teljesen
erthetetlen.

A linkek igy neztek ki:

msdfs:\\192.168.0.71\cluster\Admin -> Admin

A samba howtoban azt talaltam, a \\ nem kell az elejere.

Kiszedtem, windows reboot, orul, aztan latom, nehany gepen meg mindig
elojon, ill. lehet, hogy csak a reboot miatt jott elo viszonylag kevesebb
gepen.

Otlet? En megragadtam.

Koszi,

tompos