SZABO Zsolt írta:
> Van ket linuxos gep, mindketton cups-sal telepitett nyomtatok.
> Hogyan kell beallitani, hogy a ket geprol tetszoleges nyomtatora lehessen
> nyomtatni?
>
> Az lpq -P [EMAIL PROTECTED] azt mondja hogy nincs "unknown destination"...
> Probaltam a cupsd.conf-ban is "Allow *.mydomain" modon megadni
> a <Location /> szakaszban a hozzaferest, de a helyzet valtozatlan.

Ha van X a gépeken, akkor böngészőbe beírod, hogy localhost:631, és
hozzáadsz egy távoli nyomtatót, ipp:// protokollal. Ha nincs, akkor
szerintem ssh tunnel, és úgy böngésző.
Mind a két gépen engedni kell, hogy lehessen távolról nyomtatni rá. (Ezt
nem tudom, hogy hogy kell. De talán csak annyi, hogy a cupsd.conf -ba
kell egy Listen belsőhálósipd:631, és a webes felületen legyen
"published" -re állítva a nyomtató. Meg tűzfalban engedélyezni a
tcp,(udp?)/631 -et)
Itt egy doksi: http://cups.org/documentation.php

üdv.
SA.