> Man szerint itt nem úgy kell, mint shellben. eq, gt, stb van a
> stringekre, ==, !=, stb. meg a számokra:
> <, <=, >, >=, ==, !=   - NUMERICAL COMPARISON
> LT, LE, GT, GE, EQ, NE - TEXT COMPARISON

Egy probat meger. Nalam mukodik eq-val is 2.0.2-es maildrop.

> Ezt , de még a próba-csis kipróbáltam, de nem jött be:
> if( 1 eq 0 )
> {
> }
> (Itt is lefut az if ág.)

Ez szerintem sehogyan sem jo, hiszen az eq a string comparison, ha igaz,
amit a man ir, az 1 es 0 meg akkor lesz string, ha idezojel van,
kulonben meg integer, es ahhoz nem tudom, mit szol a maildrop.

> man maildroprc meg azt mondja, hogy logikai hamisnak az üres string
> számít, meg a nulla szám.

Nalam igy mukodik.

ga-k8nf-9-2:~# cat .mailfilter
logfile "/tmp/md.log"
if ( "a" eq "a" )
{
         log "a=a: ok"
}
if ( "wq" eq "qw" )
{
         log "qw=wq: er"
}
if ( "ab" eq "ba" )
{
         log "ab=ba: er"
}
if ( 0 )
{
         log "0 is not null: er"

}
ga-k8nf-9-2:~# echo test | maildrop .mailfilter
ga-k8nf-9-2:~# cat /tmp/md.log
a=a: ok