On jan. 31, 16:12, Kosa Attila <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Hello!
> Az alabbi tablazatot csinaltam. Azt hittem, hogy igy (hogy fix
> mereteket adtam az oszlopoknak), arányos lesz a tablazat. Hat
> nem. De akkor hogyan lehet ravenni, hogy megis arányos legyen?
>
> [EMAIL PROTECTED]|p{16mm}|p{16mm}|p{16mm}|p{48mm}|}
> \caption{\label{table:tcpcsomag}A TCP csomag felépítése}\\
> \hline
> \multicolumn{3}{|l|}{Feladó port} &Címzett port\\
> \hline
> \multicolumn{4}{|l|}{Sorozatszám}\\
> \hline
> \multicolumn{4}{|l|}{Nyugtaszám}\\
> [...]

Az alábbi könyvtárban megtalálható a leveledből készített .tex és a
pdflatex-hel generált .pdf fájl.
http://www.roik.bmf.hu/harp/tmp/latexproba/

Arra gondolsz, hogy az utolsónak egyenlőnek kell lennie az első
három összegével?

Képernyőképet készítettem és alábbiakat mértem:
Az első három együtt 344 px széles az utolsó 297 px (vonal közepétől
vonal közepéig).
Minden bekezdés előtt és a táblázat vonala között 12 px hely van.
Ha a 344-ből 6x12-őt, levonok, az 272 px
Ha a 297-ből 2x12-őt levonok, az 273 px
Íme, ez így mérési hibát beleszámolva már egyforma.

Gondolom, hogy van egy változó valahol, ami ezt a nálam 12 px-es
szélességet állítja, és azt bele kell számolni.

        Árpi