Szabo Istvan írta:
> Debian etch, horde3, imp, majd sork-passwd, hogy jelszót is tudjon
> változtatni. Felhasználók LDAP-ban, jelszóváltoztatás megy rendesen,
> megváltoztatja a jelszót az LDAP-ban.
> Az egyetlen "szépséghibája", hogy a jelszóváltoztatást követően a
> felső menü helyett az alábbi hibát adja vissza:
>
> Notice: Only variable references should be returned by reference in
> /usr/share/horde3/passwd/lib/Driver.php on line 110
>
> Warning: Cannot modify header information - headers already sent by
> (output started at /usr/share/horde3/passwd/lib/Driver.php:110) in
> [...]

A hiba okatol fuggetlenul (mert azt nem tudom) jo tanacs: a weblapra ne
keruljon ki szerintem hibauzenet, az keruljon szepen logba, a weblap
legfoljebb ne mukodjon, vagy ilyesmi. Senkinek semmi koze hozza h mit
miben hogy futtatok es abban hol a hiba :-) Raadasul Notice szintu
uzenet meg vegkepp ne keruljon ki :-) Kulonben ez sem jelentkezne akkor,
hiszen nem volna meg output, igy a header-ek is szepen elmennenek.