Sziasztok,

Mennyire lehet az Asterisk-et megbizhatoan mukodtetni,
az erdekelne, hogy vannak-e stabilitasi bajok vele
(fejreallnak rule-ok, codec problemak, stb) ?

Milyen admin feluletet erdemes tenni melle (webes GUI),
vagy inkabb config file szerkesztes nyerobb (pl. webes
feluleteken nem talaltam ra minden beallitasra) ?

Max 20-24 telefon lenne rajta (VoIP-s), kifele meg egy
FXO-VoIP gateway, bentre (regi fax, meg ilyesmik)
egy VoIP-FXS. Esetleg valakinek tapasztalata a Grandstream
FXO es FXS gateway-ekkel Asterisk tarsasagaban ?

Gondolom egy 3Ghz-es proci siman elbirja ezt a max 24
benti vonalat. Kinti vonal meg csak 5-6 lesz.

Egyelore tervezesi fazis, ugyhogy otletek/velemenyek
erdekelnek. Johet maganba is.

Zsolt.

English Version:

dangerous content, and is believed to be clean.

Versiunea Romana:

Mesajul a fost scanat si este considerat a fi
neinfectat.