In article <[EMAIL PROTECTED]>,
        [EMAIL PROTECTED] (Kiss Gabor) writes:
> Közben kipróbáltam az udevtriggert szûkítés nélkül.
> Ha lassan is, de megcsinálja.
> Most azon spekulálok, hogy mit kellene mondani neki,
> hogy ne foglalkozzon az egész világgal, csak az usb-vel.

Csak a jegyzõkönyv kedvéért.
Ezt a parancsot futtattam:

for a in `find /sys -name subsystem -ls | sed 's/.*\///' | sort -u`
do
        udevtrigger --verbose --subsystem-match=$a
        udevsettle --timeout=10
        echo $a
        ls -l /proc/bus/usb/003
done

És néztem, hogy mikor lesz végre a video csoporté a /proc/bus/usb/003/002 file.
Az 'usb_endpoint' subsystem volt a nyerõ.

Tehát ezt kell lefuttatni boot idõben:
udevtrigger --subsystem-match=usb_endpoint

Már csak az a kérdés, hogy Debian Etch-ben van-e ennek kulturált
módja, vagy barmoljak bele az rc.localba?

kissg