előző levél:
---
Mon, 18 Feb 2008 19:40:30 +0100 Gádori Zsolt
dvd írás
---
> Sziasztok!
>
> Persze lehet, hogy négy disk rossz, de azért nem valószínű.
>
> Író:
> pioneer DVR-115DBK

Sziasztok!

Nem valószínű, hogy 4 disk rossz, most mégis megesett. Illetve nem
rossz volt, hanem valószínűleg megpróbáltuk használatba venni az
asztali DVD íróval, ami csak RW+ -t fogad el, aztán félretettük, és
megfeledkeztünk róla. A Gnome baker nem írt semmit az eszköz
állapotáról, csak hogy nem tudja írni. A k3b simán megmondta, hogy
kezdett lemez, folytatható, meg hogy mi a típusa. A melóhelyen a
kollégámtól kértem egy garantáltan szűz korongot, és csont nélkül
megírta. Asszem ezt cuminak hívják. BELELÖVÖK A LEVEGŐBE!!!
Mindenesetre a rengeteg infóért már megérte feltenni a kérdést!
Mindenkinek kösz a segítséget.

Egyébként Verbatim lemezeket próbáltam, abban reménykedve, hogy ezek
talán nem "dzsunkásak". (jó a kifejezés:-))

Zs.