Hi!

Debian etch, horde3, imp4. Levélíráskor szépen írja, hogy 5M a max file
csatolási limit. PHP-ben upload_size_limit 5M, imp innen veszi (de most
megpróbáltam már úgy is, hogy az imp-nek is fixen megadtam és a php-ben
feljebb vettem 10M-ra).
A csatolás rendben lemegy, mutatja, hogy mekkora mennyiség van
hozzápakolva, de amikor küldésre kattint, akkor egy fehér képernyőt kap.
Természetesen ilyenkor nem kerül át a sent-mail-be sem a levél. Viszont
van, hogy mégis megkapom a nagyméretű levelet a csatolással együtt.

php.ini-ben próbáltam minden értéket feljebb venni, de nem segített.. :-(

Van esetleg valakinek egyéb ötlete, hogy merre nézzek szét?

Előre is köszönöm a segítséget!

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar