Hello,

Egy soros portos alkalmazasban azt tapasztaltam, hogy az elso bejovo vett
karakterhez kepest a DATA_AVAILABLE signal 5-25mS-mal kesobb jon. Ugy mertem,
hogy amikor megkapom a data available signalt, az rts jelet ki/be kapcsolom.
Az Rxd-t es az RTS-t nezem oszilloszkoppal, igy derult ki a keses.

Debian testing-et hasznalok, 2.6.22.5 kernellel.

Amit eddig probaltam:
- Molnar Ingo fele real-time kernel patch
- renice-szal probaltam emelni a prioritast.

a real-time kernel stabilan 5mS +-1 mS ra tudta csokkentetni a valaszidot, a
renice eredmenye nem latszott.

A real-time patch utan a make oldconfigban a default beallitasokat adtam meg.
Van meg valami lehetoseg, hogy ezt a latency time-ot valahogy csokkentsem?

(szukseg van ra, mivel 5 ms-onkent 96 byte-ot kell attolnom egy
celhardware-bol/ba, 921kb/sec sebesseggel.)

 --
 koszi,