Gádori Zsolt wrote:

> Nem, csak pontatlan volt a leírás.
> Azért írtam példának az svn-t mint elvet, mert az "központi gép"
> jelenléte nélül is biztosítja a fájlokat a saját gépen, aztán annak
> megjelenésével lehet szinkronizálni. A kliens lehet pl.: laptop,
> ami néha megjelenik szinkronizál, eltűnik. Aztán legközelebb egy másik
> felhasználó kezében teszi ugyanezt.

pam_exec + rsync?

Be- es kilepeskor szinkronizalsz, ha van szerver (~3 soros script).

Lehet cifrazni olyannal, hogy kavzi daemonkent elinditasz egy scriptet,
ami bizonyos idkozonkent megnezi, hogy van-e kozponti szerver, es ha
igen, akkor futtatja az rsyncet. Jobban is jarsz, mert ha a juzer a
helyszinen van, a szinkronizacio a kilepesnel gyorsabb lesz (hiszen csak
az utolso idozitett szinkron ota tortent valtoztatasokat kell attolteni).

Ha elegans megoldast akarsz, keverd bele az if-{up,down}.d-t is!
--
cc