János Zana írta:
> Elnézést, hogy súlyosan off-topic - nincs más, akitöl megkérdezhetném.
> A probléma a következö.
> Lányom az otthoni munkájához kapott egy routert. Ennek eszméletlenül
> szigorú firewall beállítása miatt a hivatalos munkán kívül másra
> lehetetlen használni. Létezik-e olyan kábelezés, vagy hardver eszöz,
> amellyel sorba lehet kötni két routert? Az elsö lenne a saját, az
> engedékeny, a második meg a szigorú. Valahogy így:
>
> ADSL kábelmodem->saját WIFI router->céges router->céges gép
>                Saját WIFI router->saját gép (eterneten) és saját WIFI

> [...]

Az adsl kabelmodembol is rj45 ethernet kabel megy a routerbe nem? Ezt
kihuzod belole, beledugod a sajat routeredbe valamelyik lan portjara, es
a sajatodba dugod az adsl-tol jovo kabelt. A sajat routeredet a szokasos
modon konfiguralod, a munkas routert pedig vagy fix ip-re, vagy dhcp-re,
attol fugg a sajatod hogy osztja az ip-t. Arra figyelj, hogy a sajatod
es a munkas router ne ugyanazt az ip tartomanyt ossza, mert abbol lehet
kavarodas a munkas router reszirul.