Ezzel a dátummal: Thursday 03 April 2008 23.40.09 Kovács Dániel ezt írta:

> Feltettem a poundot, szepen dobalja is at a forgalmat, megjelent a
> HTTP-X-FORWARDED fejlec is, ez php-ben mar jo.
>
> Apache2-hoz a modul lefordult, betoltodott:
>
> Loaded Modules:
>  core_module (static)
>  extract_forwarded_module (shared)        <<-----------Itt van!!
> Syntax OK
>

> De ettol meg mindig az eredeti szerver IP-je naplozodik...
> Mindenesetre az X-FORWARDED fejelec mar sokat jelent, koszonom!
>
> KoviX

A fel internet azt irja, hogy az apache-nek egy / tobb AddAcceptForwarder
direktivaval kell megmondani, hogy honnan  fogadhatja el a fenti modul a
forwardot.
a mod_extract_forwarder.c 75. soraban pedig: "Changed from
AddAcceptForwarder ... to MEForder MEFaccept..."

termeszetesen apache2.conf-ban egy jol iranyzott MEFaccept all utan nem csak
az apache2 logokban teszi helyre az IP-t, de a PHP REMOTE_ADDR valtozoja is
helyes lett!

Megegyszer koszonom a segitseget!