Kiss Gabor írta:
> A múltkor találtam egy programot, ami egy már installált
> Debian csomag darabkáit összeszedegette a diszkrõl,
> és újra elõállította a .deb file-t.
> (Vagy ez egy közismert program méltatlanul elfeledett opciója?)
> Mindegy, mostanra elfelejtettem mi az.

Annak ellenere belevau, hogy nem tudom milyen ez a program, csak azt
szeretnem hozzatenni, hogy automatikusan nem fogsz default
konfigfajlokat kapni, fuggosegeket sem, hacsak kezzel nem tudod megadni
neki, pre es post inst scriptek sem lesznek ilyen modon. Mondjuk azt sem
igazan tudom, honnan szedi ossze mi volt a csomagban, hacsaknem dpkg-tol
kerdezi le, de akkor mar erdemesebb letolteni az eredeti debet nem? Vagy
az eltunt valahonnan?