> Ossze is kapartak kb. 80 %-ot, de az eredmenyt 2 DVD-n adtak oda.
> Amire ISO 9660 filesystemet irtak. Rock Ridge nelkul. En meg hiaba
> kerestem a datumokat, a hozzaferesi jogokat, meg a POSIX ACL-eket.
> Hiaba probaltam elmagyarazni nekik, hogy az fontos.
Nos igen...  Nem először hallok "szépeket" róluk. Persze annyi
pénzért... már igazán előbányászhatnák azokat a kívánt adatokat
is. Persze nem is csak rájuk gondoltam, ha van egy bitenkénti másolat a
partícióról, el lehet gondolkozni olcsóbb cégek felkeresésén is,
ahogy néztem, van, ahol hétköznapi ember számára is talán még
megfizethető áron állítják vissza az adatokat. És mondjuk nem hat
havi fizuba kerül...
Mondjuk van egy olyan sejtésem, hogy nem sokan vannak, akik tudnak
valamit kezdeni a MS-érán kívüli fájlrendszerekkel...