Üdvözletem Mindenkinek!

Windows Xp + wmware player páros alá telepített ubuntu linuxot
használnék unixos szerveren lévő X alkalmazások elérésére.A linux bridge
kapcsolaton keresztül kommunikál a külső hálókártyával.
IP cimek, alhálózatok:
X szerver IP: 10.33.33.15
Winxp IP: 10.33.33.30
linuxos gép: 10.33.33.33 (barangoló módban szépen megkapja a vmware-től)
Az X11 szerver az X szerver unixos gépen fut, a virtuális gépen futó
ubuntu linux-on engedélyezve van az X szerveres kapcsolat az xhost +
paranccsal. Tetelnet-elek az X szerverre, csak azzal, (ssh nincs!), a
kapcsolat létrejön, de gondom az, hogy az X gépen, hiába állítom be a
$DISPLAY változót a winxp $DISPLAY=10.33.33.30:0.0, vagy linuxgép
$DISPLAY=10.33.33.33:0.0 címének megfelelően, nem akar összejönni az
X11-es kapcsolat. Hol akadhat el? esetleg, valamit rosszul állítottam
be? (ssh-val persze, menne, csakhogy az X gépen nemén vagyok a root.. :-) )
web, netbios, telnet, ftp szépen minden megy, csak az X11 nem.
Segítségeteket, ötleteket megköszönöm!
FeFe