Ruzsinszky Attila írta:
> Lehet, hogy kezdő, de ettől még a ... DBI mehetett volna és
> akkor nem kérdezek hülyeségeket. Az a "programom" futott
> SuSE 10.3-on.

Nem a kezdőség miatt, csak a téma miatt inkább a flame a megfelelő erre.
De pont én flémelek itt, az előzőt is magánba akartam
küldeni.
Mindenképpen arra kell koncentrálnod hogy a két különálló
rendszer közötti konzisztenciát biztosítsd. A technikai megvalósítás,
pl.
tail -f ezafile | ssh masikgep cd feldolgozoscripthelye;./feldolgozoscript
Anno mi is named pipe-n keresztül toltuk az oracle mentést, de inkább
a 2 gigás file korlát miatt ha jól emlékszem....

k-atti-