2008. június 3. dátummal Ahmann Robert ezt írta:

> tapasztalatom nincs ugyan az ugyben,

Főleg a fenti mondatod fényében azért elég merész kijelentés(eke)t
tettél...

> de a fenti nem tunik egy tul
> jo gondolatnak: a linuxos es a vindozos avg-nek bizonyara ugyanaz a
> virusadatbazisa,

Megmagyaráznád, hogy ezzel mi a probléma? Jól néznénk ki, ha a linuxos
víruskereső nem ismerné fel a wines vírusokat és fordítva...

> igy eddig ami abban nem szerepelt, arra volt
> valamennyi plusz esely hogy a clamav megfogja, igy, hogy ugyanaz
> lesz a mailszerveren es a vindozos munkaallomasokon, csokken erre
> az esely, romlik a biztonsag.

Az, hogy a kettő kiegészítheti egymást (és nagyobb védelmet nyújthat),
az igaz, de a mail szerveren magán is igaz ez az állítás. Azaz
mindkettőt lehet használni párhuzamosan a bejövő levelek
vizsgálatára. Az AVG meg Vasti levele szerint még egyéb védelmet is
nyújt: a Samba megosztásokban is tudja vizsgálni a megnyitott,
futtatott állományokat, valószínűsítem, hogy vírustalanítani is
tudja, ellentétben a Clamav-al.

--
Sala