Lajber Zoltan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>Nem ismerem. Megnezve a parametereit, egy megbizhato 486-ost tudhat, ami
>kis cegnek jobb lehet, mint egy noname gep.

Szerintem gyorsabb is, mint egy 486-os (amiből asszem 133MHz volt a
legnagyobb), talán még egy 100+MHz P1 szintjét is megüti. Bár lehet,
hogy csak én várok kevesebbet tőle, vmint a 486-os hasonló funkciójú
gépeimben mindig csak 16MB RAM volt...

Viszont fogyasztásban, zajban és helyszükségletben tuti messze veri
bármelyik "rendes" PC-t.

>Hogy megy ra diszk, nem lassu?

Most hogy mondod, lehet, hogy az is eszi a processzort is...
(nekem kb. 6 éves 10G IBM notebook HD van rajta USB házban
-- ha már itt tartunk ez még tragédia, hogy már 2.5"-osban is
80G a legkisebb, amit kapni lehet, és ez az USB házzal meg is
duplázza az árát helyből, ráadásul az USB házról se tudod, hogy
mit veszel, az enyémmel sem működik pl. a hdparm/sdparm, így
nem is tudok neki spindownt állítani)

[EMAIL PROTECTED]:~# time dd if=/dev/sda of=/dev/null bs=16384 count=10000
10000+0 records in
10000+0 records out
163840000 bytes (164 MB) copied, 29.127 seconds, 5.6 MB/s

real    0m29.361s
user    0m0.110s
sys     0m6.110s

Ezzel szemben 100% totalból 90+% sys cpu-t mutat a htop közben.

>A (file)szerver teljesitmenye tobbnyire nem a procin mulik, nem latom a
>belso architechturat. Az ARM nem fajlszervernek keszult, nem tudom van-e
>hozza ehhez valo "chipset".

Na jó, de nem is fileszervernek kell használni. ;)
Az az első, hogy ledarálja az ember a gyári firmware-t és debiánt rak
rá.

a.