Hello,

> Én RHEL4-en, 2.6.9-cel csináltam meg. A capiinfo aszondja, hogy:
>
> Number of Controllers : 1
> Controller 1:
> Manufacturer: AVM GmbH
> CAPI Version: 2.0
> Manufacturer Version: 3.11-07  (49.23)
> Serial Number: 1000001
> BChannels: 2
> Global Options: 0x00000039
[...]

en ezeket hianyolom a capiinfo kimenetelebol, pl a BChannels
erteke nalam 0, gondolom ebbol kifolyolag a tobbi parametert sem
ertelmezi.

(csendben megjegyzem, hogy _most_ epp ki van huzva az ISDN
csatlakozo, de tegnap meg be volt dugva, es akkor is ez volt az
allapot. Kozben modositottam par dolgot, okozhatja ezt a
kimenetet az, hogy nincs link?)

> lsmod:
>
> capi                   22913  6
> capifs                 10057  2 capi
> capidrv                31605  1
> kernelcapi             49729  3 fcpci,capi,capidrv
> isdn                  126753  5 capidrv
>
> Minden ott van nálad, ami kell?

lsmod | grep capi
capidrv                30868  1
capi                   18880  6
capifs                  6920  2 capi
isdn                  139232  2 capidrv,hisax
kernelcapi             41044  3 capidrv,capi,fcpci

most mar igen, a capidrv nem volt betoltve - de nem hiszem, hogy
ez kell neki, a fenti kerdes meg fuggoben...

a.