On Mon, 7 Jul 2008, SZABO Zsolt wrote:

> Egy kisebb tanszeki halozathoz milyen eszkozt ajanlanatok (mondjuk, ha

> Tovabbi kerdes a WPA sec. hasznalata: valami olyasmi kellene, hogy lenne
> egy tobbe-kevesbe fix es allando PSK (az allando munkatarsak reszere), meg

AFAIK a HBONE AUP miatt csakis kozponti authentikaciot tudo eszkost szabad
hasznalni. Nalunk WPA (EAP-peap-mschapv2) van. BME-n van eduroam-ot,
erdemes lenne azzal komp. eszkozt valasztani.

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day