2008. július 22. 22.10 dátummal Ruzsinszky Attila ezt írta:
> Más ez a Linux, mint a 11 db. 5,25" floppys verziós.
> Valami elszállt belőle ... Vagy megöregedtem???

Sokszor én is így érzem... Kezdek félni tőle ;-) De ez offtopic
ám ;-)

Amúgy érdekes, hogy gond van a 8169 kártyával: egy halom alaplapon az
van, szóvla nem egy ritka holmi. Nemrég egy Gigabyte alaplapon
találkoztam ilyennel linux alatt, integrálva volt
természetesen ;-) , de ment rendesen...

A 3Com switch is tud ám azért szivatni: nekünk valami SuperStack 3
van a szervizben, de az asztalomon ott a kis 5 portos D-Link, mert
néha egy-egy hálókártyával egyszerűen nem megy. Pedig 99,99%-ban XP
van a javított gépeken, a maradékon meg Vista ;-)))

Üdv!

--
Vastagh Norbert