Adott a korabban megismert :-) xen szerver (TYAN VX50), amin van egy
alaplapi NVidia vezerlo, aztan jelenleg egy sima PCI-os Adaptec kartyan
(aacraid) lognak a vinyok, de ezzel is volt valami nyug es rabeszeltek egy
LSI 8204ELP PCIExpress vezerlokartyara, amit viszont a megaraid_sas modul
nem igen akar kezelni. Nagy nehezen azert sikerult az LSI-tol kapott
forrasbol modult forditani, de most jonne a lenyeg:

Milyen teszteket ajanlanatok a diszk IO teljesitmeny meresere, hogy el
tudjam donteni melyik vezerlo lenne a jobb?

(Negy 500G-s WD SATA diszk van paronkent RAID1-ben es az igy kapott
ket md egy vg-be fuzve (lvm2) -- tehat az ossz kapacitas 1TB korul van
--, es ez a vg tartalmazza a file szerkezetbe bemountolt logikai
koteteket.)

Az egesz vezerlos mizeria onnan indult el, amennyire kovettem annak
idejen, hogy a HVM windows szerver domain lementese (xm save) elegge
belassult, es tul.keppen lehetetlenne valt (igy aztan ezt nem is
hasznaltuk)... de lehet, hogy ez mas miatt volt, mert a linux-os domU-kkal
ez nem fordult elo. A mentesre egyebkent egy kulon XFS (nem tudom miert)
particio van bemountolva a /var/lib/xen/save ala.

Tavaly osztol mostanaig az ADAPTEC vezerlovel ment az egesz, kulonosebb
problema nelkul, de hat szeretnem egy kicsit tuningolni a vasat es
meggyozodni arrol, hogy mit is tud igazan...

--
sZs