>  arr=F3l
> sot,
> Hogyan? Ha 40 g=E9pre kell eljutnom?
> Tudom, hogy felvehetek 40 kulcsot is, de:
> - legyen jelsz=F3 vagy se (priv=E1t kulcsokhoz)?
> - egyforma legyen-e, vagy k=FCl=F6nb=F6z=F5?

Feltetelezett scenario (mert eddig hiaba faggatott mindenki,
eddig sem megerositeni, sem cafolni nem voltal hajlando.):

1. X gep billentyuzetenel ulsz naphosszat.
2. Be akarsz lepni W, Y, Z gepekre.
3. Nemelyikre nem lehet kozvetlenul menni X-rol, csak egy masikrol.

Teendok:
0. Generalj EGY kulcspart!
1. X-en fusson az ssh-agent, es annak leszarmazottja legyen a shelled!
(Ez tobbnyire automatikusan teljesul, ha X-t hasznalsz.)
2. X-en bejelentkezes utan EGYSZER add ki az ssh-add parancsot!
Megkerdezi a passphrase-t, es az X gepen levo (ez lehet USB key is)
privat kulcsodat beteszi az X-en futo ssh-agent process memoriajaba.
3. W, Y, Z gepeken a ~/.ssh/authorized_keys file-ba tedd be a publikus
kulcsodat!
4. Egyik geprol a masikra "ssh -A"-val lepj be (vagy ForwardAgent opcio
a ~/.ssh/config file-ban)! Ekkor a masikrol tovabb tudsz ugrani egy
harmadikra ugyanannak az X-en cache-elt kulcsnak a hasznalataval.

kissg