Sziasztok!

Gergely Tamás wrote:

> Kinyírtam a szerverünket. Történt hogy a csomagütközés miatt jó néhány
> dolgot le kellett szednem, hogy a libc6 -ot telepíteni tudjam.
> Köztük a Sysvinit stb. Aztán nagy nehezen fel ment a libc6. Működött minden
> újraindításig, újraindítás után:
>
> VFS: Mounted root (ext2 filesystem read only)
> Freeing unused kernel memory: 104K freed
> Init-2.05a#
>

> .és itt villog a kurzor.
>
> Meglehet gyógyítani, vagy újrainstall? Ja, nincsenek reboot, halt parancsok
> sem.
>
> Debian 2.4.19 kernel

Valoszinuleg meg lehet oldani:

- rw modban ujramountolod a rootfs-t (mount / -o remount,rw)
- valamilyen modon a gepre masolod a letorolt csomagokat (floppy, cd,
   halozat, stb)
- dpkg -i *.deb
- imadkozol :-)

Vegulis nincs veszve semmi, ha kezzel vegigcsinalod ugyanazt, amit az
init szkriptek, akkor teljes ertekuen el tudod inditani a gepedet - mar
ha nem toroltel le valami egyeb fontosat is :-).

--
Sziasztok: Zsolt