2008. 08. 28, csütörtök keltezéssel 16.25-kor Lajber Zoltan ezt írta:

> A 64 bites dom0-ban 32 bites domu _kernel_ bootolashoz kell hvm. De hvm
> nelkul is mukodik az, hogy a 64 bites dom0-bol inditasz egy 64 bites domu
> kernelt, de a userspace 32 bites libeket/binarisokat tartalmaz.

Koszonom, ez megvilagositott. Nem voltam ebben biztos, hogy 64 bites
kernellel menni fognak jol a 32 bites userspace dolgok, bar valoban
elindult, ezt kiprobaltam.

Viszont most jovok ra, hogy azt sem tudom, a gyakorlatban hogy kell
csinalni hvm domU-t. Kaphatnek ehhez egy leirast? Hogyan telepitsunk
windows leirast mar talaltam, de hogyan kell hvm-es linuxot telepiteni?

Illetve, ha ugy akarnam, hogyan tehetnem at a regi, nem hvm-es Woody-t
hvm domU-ba?

--
Udv,
Erki-Kiss Zsolt