BEREGNYEI Balazs wrote:
> Hali,
>
> Egy 2.6.22-es gepen "make oldconfig"-gal csinaltam egy ujabb, 2.6.25-os
> kernelt. Fura modon az uj kernelben mintha elromlott volna a netfilter
> connection tracking support, mert erre az iptables szabalyra
> ujabban egyetlen csomag sem passzol:
>
> iptables -A INPUT -m state --state ESTABLISHED,RELATED -j ACCEPT
>
> Tehat nem tudok ratelnetelni egy masik gep 80-as portjara, mert a
> visszafele irany nem mukodik. Csak akkor mukodik, ha direktben beengedem:
>
> iptables -I INPUT -s tavoli_gep_ip -p tcp --sport 80 -j ACCEPT

> [...]

nf_conntrack modul be van töltve?
/proc/net/nf_conntrack-ban kellene lennie a kapcsolatoknak.

/proc/sys/net/netfilter/nf_conntrack_max
ebben van, hogy max mennyi kacsolatkövetést figyel

/proc/sys/net/netfilter/nf_conntrack_count
ebben, hogy éppen most mennyi kapcsolatot figyel

Remélem jól írtam

--
Üdv / Attila