Hali,

Van egy gepem, ami erdekes hibajelenseget produkal. Bizonyos esetekben -
tehat a bolygok megfelelo egyuttallasa eseten - bizonyos gepekrol jovo
TCP SYN-ekre nem valaszol SYN/ACK-kal, csak x ido utan, mikozben mas
hostokrol azonnal felepul a kapcsolat. Mindket oldalon, tehat kliens es
szerveroldalon sniffelve is latszodik a SYN csomag, valasz viszont nem,
tehat valami a TCP stackben lehet elkefelve, csomaghibat nem latok. Nem
egy nagyforgalmu gep, tehat valoszinuleg nem is a maximalisan
nyitvatarthato TCP-kapcsolatok limitjebe utkoztem bele, de azert par
google://tcp optimization resultot vegigolvastam, belottem, ugyanaz. Nem
appspecifikus, barmelyik porton lehet reprodukalni idonkent. Otlet, kerdes?

Koszi,
-w-