Gergely Tamás írta:

> Azt olvastam hogyan lehet kézzel, de automatikusan kellene. A skel -t
> nem ismerem, hogyan állítsam be.?

/etc/skel mappa egy alapkönyvtár, ennek tartalma lesz defaultban az
újonnan létrejött user mappájának a tartalma, csak az ő jogaival.

$skel="/etc/skel"
$mdir="$skel/Maildir"
$subscr="$mdir/courierimapsubscribed"
maildirmake $mdir
echo "INBOX" >>$subscr
for i in Sent Trash Draft; do
  maildirmake -f $i $mdir
  echo "INBOX.$i" >>$subscr
done

Ezután hozz létre egy új felhasználót, és ellenőrizd le, hogy megvan-e
neki mindene.