Kónya Zoltán wrote:
> Sziasztok!
>
> Van egy levelezőszerver néhány virtuális domain-nel.
> Valamiért a yahoo és az msn az üzeneteimet spambe teszik (független
> melyik domainről küldök)!
> Más kiszolgálóval nincs ilyen probléma(persze amit teszteltem, ált.
> magyar szerverek)!
> Egyszerűen nem találom, hogy mért!? Rengeteg dnsbl-t átnéztem, és nem
> találtam semmit?!
> A reverse DNS is rendben van!
>
> Tudja valaki, hogy mit ellenőriz a yahoo ill. msn?
> Mi miatt teheti még spambe!?
> Persze a szerverek nem adnak semmi xtra infot!
> [...]

Ugyanebbe futottam en is bele, mondjuk nekem a yahoo-val nincs bajom, en
a hotmaillel szivtam meg.
A levelet atveszik minden hibauzenet nelkul, de se az inbox-ba se a junk
folderbe nem erkezik meg a level :(

2 hetig levelezgettem veluk meg telefonalgattam, es egyszeruen nem
tudtak megmondani, hogy miert.

ugyhogy errol a geprol egy masik szerverre tolom a hotmailos a
leveleket, mast nem tudtam csinalni :(

pedig SPF-em is volt, meg ugy altalaban minden rendben a geppel..

ha valamire jutsz, emlitsd meg itt is legyszi.

Misi