On Tue, 9 Dec 2008, Ferenc Wagner wrote:

> Nem igazĂĄn ĂŠrtem ezt a mondatot, de biztos, hogy bridge-elni akarsz?

Igen, biztos, az egyik szegmensbe most megy is. Azaz a cliens ugyanabba a
szegmensbe kerül és a windows hálózati megosztásait is látja. A
server.conf idevágó része:

        port 1194
        proto udp
        dev tap10
        server-bridge 10.0.0.1 255.255.255.0 10.0.0.151 10.0.0.199

Van egy bridge (br10), ami az eth1.10 és a tap10-et fogja össze, ez a
10.0.0.0 szegmens.

Aztán van egy másik bridge (br11), ami az eth1.11 és tap11-et fogná össze,
ez alkotná a 192.168.1.0 szegmenst.

Tehát a fenti server.conf-ba nem csak tap10, hanem tap11 is kellene,
illetve server-bridge sorból is kettő kellene a szegmenseknek megfelelően,
de gyanítom ez így nem megy, a kérdés az, hogy hogyan lehetne -
egyszerűen?

Bár az is lehhet, hogy az én elképzelésemben van a hiba és valamit
nagyon félreértek. :-(

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar